کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روزانه ۱۰ میلیارد پیام در تلگرام رد و بدل می‌شود

تلگرام از جمله اپلیکیشن‌های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل قابلیت‌های برتر از جمله سرعت، امنیت و فضای ذخیره سازی محبوبیت بسیاری دارد. بر اساس آخرین گزارش‌ها این اپلیکیشن روزانه ۱۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.  

نیکولای و پاول دوراو توسعه دهندگان و پایه‌گذاران این اپلیکیشن امروز اعلام کرده‌اند که ترافیک روزانه‌ی تلگرام به ۱۰ میلیارد پیام  رسیده است. این رقم بسیار جالب توجه است چرا که تا ۸ ماه پیش روزانه اندکی بیش از یک میلیارد پیام در سرورهای این اپلیکیشن پیامرسان رد‌ و‌ بدل می‌شد. با عرضه‌ی تلگرام سیل عظیمی از کاربران فیسبوک، واتس‌اَپ و وایبر به این اپلیکیشن کوچ کردند که این نیز عاملی برای افزایش کاربران و ترافیک تلگرام است. اپلیکیشن واتس‌اَپ تا ماه ژانویه روزانه ۳۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌کرد. 

Telegram Android

توسعه دهندگان تلگرام در وبلاگ این اپلیکیشن اعلام کردند:

ما نسخه‌ی آ‌ی‌او‌اس تلگرام را دو سال پیش عرضه کردیم که با محبوبیت نسخه‌های متعدد، حال پیام‌های رد و بدل شده‌ در سرورهای این اپلیکیشن روزانه به ۱۰ میلیارد رسیده است. این رقم تنها مختص به پیام‌های متنی است که بین کاربران رد و بدل می‌شود؛ ما از این بابت بسیار خرسند هستیم و از همه متشکریم.

علاوه بر نسخه‌ی تحت وب، تلگرام نسخه‌های بسیاری برای پلتفرم‌های متعددی از جمله آی‌اوس، اندروید، سیستم عامل کروم، مک و ویندوز فون دارد. البته اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگری نیز وجود دارند که عملکردی مشابه تلگرام داشته و پیام‌های رد و بدل شده را کدگذاری می‌کنند؛ از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها می‌توان به اپلیکیشن Bleep بیت تورنت، Confide, Open Whisper Systems’ Signal, Peerio و Wickr اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27768 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/24 تعداد مشاهده: 1364
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر